Salesflare CRM voor Gmail en LinkedIn
Salesflare CRM voor Gmail en LinkedIn is een CRM (klantrelatiebeheer) oplossing die speciaal is ontworpen voor ondernemers en startups.
Salesflare verzamelt en volgt automatisch elke lead en interactie. Het bouwt klantprofielen, volgt conversaties, documenten en leads op basis van uw bedrijfsgegevens. En als uw bedrijf een wederverkoop- of e-commercebedrijf is, kan Salesflare aankopen bijhouden en uw leads converteren naar klanten.
Het begint allemaal met een eenvoudig contactformulier op uw website. Zodra iemand een contactformulier invult, volgt Salesflare automatisch die interactie en genereert een contacttijdlijn die elke contactpersoon en elk gesprek bevat dat u met uw klant heeft. En het is allemaal volledig geautomatiseerd. Er is geen handmatige gegevensinvoer, geen gegevensopslag en geen andere gegevensverwerking nodig.
Het is belangrijk om de waarde van elke lead en interactie te begrijpen. Daarom volgt Salesflare automatisch hoe lang uw leads duren, of ze al dan niet klant worden, hoe vaak ze worden gecontacteerd en hoe vaak ze een aankoop doen. Het doel is ervoor te zorgen dat uw leads niet door de mazen van het net glippen en in uw spammap belanden.